Автор: admin
Публикувано на: 11.06.2017 15:00:00

Рейтинг:

Коя

В различните държави по света съществуват много и различни притежания, които свидетелстват, че са успели да постигнат добър стандарт на живот. Credx.eu/bg/ ви дава повече информация за това. В страните от третия свят да притежаваш храна и потребности от първа необходимост са условие за това, но в развиващите се страни доскоро това бе стремежът за притежаване на личен автомобил. България премина през половин-вековен тромав период по отношение снабдяването с желаните возила - по времето на социализма. Налагаше се дълго време да се чака, за да получите заветния москвич, жигули или лада, да не говорим за волгите, които бяха собственост само на тясно свързаните с партията директори или хора с по-висок статут в обществото.

 

Ако имам хубава кола!

 

Днес жителите на най-развитите държави в света не възприемат притежаването на автомобил за някакво предимство, а обикновена жизнена необходимост. Това важи с особена сила за държавите с рядко населени територии, като Канада, САЩ, Австралия и други страни в Европа, където ежедневните преходи (до работното място или града) са особено големи. У нас в България може би синдромът на бедността не ни е оставил и самочувствието на българина може да зависи от качествата и външния вид на автомобила му. Това може особено ярко да се забележи, когато пътувате на дълъг път или дори в градска среда. Докато в повечето европейски държави културата на шофьорите в градовете не допуска да излагат на опасност пресичащите пешеходци, у нас това все още е проблем и доста хора губят живота си на пешеходни пътеки. 

 

Но нека се върнем на въпроса...

 

Кой народ е най-пристрастен към автомобилите? Да, това сме ние! Според Здравко Здравков, главен столичен архитект, преди 60 години София е проектирана да побере по 0.08 автомобила на човек. В момента, обаче, състоянието е многократно надвишаващо тази норма и пътуващите софиянци са малко повече от човек на автомобил. Днес няма начин да се модифицира и подобри съществено градската инфраструктура поради първоначалните проекти. Многократно по-високият трафик от предвидените по времето на социализма стойности, концентрацията на много хора от селски и други провинциални райони в София, правят придвижването там същински ад. 

 

Днес българите притежават най-много автомобили на глава от населението на стария континент!

Не мисля, че това е много добра новина, като имаме предвид войната по пътищата и замърсяването на въздуха в големите градове. Возилата у нас предимно са стари и отделят повече вредни емисии от тези, които се движат по европейските магистрали. Много европейски столици и не само европейски ползват усилено алтернативни методи на придвижване, които са много по здравословни и евтини. Велосипеди, мотопеди, електрически задвижван транспорт и ходенето пеш са чудесни алтернативи на управлението на МПС в града. 

 

Идеи за справяне със задръстването и замърсяването в градовете

 

В доста градове бяха построени велоалеи, което се приветства радушно от любителите на колоезденето. Метрото и градският транспорт също могат да облекчат натоварения трафик. Подобряван се и условията за придвижване на пешеходци и мотопеди, велосипеди и други подобни средства за движение. Автомобилите в България са значително по-стари и това не може да бъде променено преди потребителските ни способности да се увеличат, а дотогава остават възможностите за теглене на автокредит и спестявания, за да подменим старата таратайка с нещо по-ново. За да научите повече за условията на автокредитите, вижте уебсайта.

Коя държава в Европа има най-много автомобили?
Тагове:
Читателски коментари
Твоят коментар
Избери самоличност
Регистриран потребител: Посетител Анонимен:

Потребителско име:

Парола:

Произволно име:

URL адрес: http://

Login with Facebook
Коментар:
Проверка:
CAPTCHA

Въведи кода от картинката:

Нашите спонсори




Последни галерии
autoblog.bg | motoblog.bg | travelblog.bg | mamablog.bg | fashionblog.bg | techblog.bg | funny.bg